Tolerıane Teint Fluid Corrective Fondöten ve Avene Hydrance Optimale Legere 


Merhaba arkadaşlar :) Bugun size son 2 yıldır kullandığım 2 medikal üründen bahsedicem.. Cildim aşırı hassas ve karmadan yağlıya dönük olduğu için her ürün ne yazık ki iyi gelmiyor.. Bu yüzden son 2 yıldır sivilcelerle savşırken ve sonrasında bu 2 ürünle tanıştım ve hala da kullanmaya devam etmekteyim... İlk önce La Roche markasının hassas ve lekeli ciltlere özel olan fondöten`inden bahsetmek istiyorum: 
  • İleri düzeyde kapatıcılık sağlıyor ve uzun süre kalıcılığı var. SPF 25 güneş korumasına sahip olmakla birlikte 3 tonu bulunur. Bendeki 11 olan. 
  • Ciltteki kusur görünümü düzeltiyor, cilt tonunu eşitliyor ve esnek bir cilte kavuşmamızı sağlıyor.
Gelelim kullanım şekline: ben çok az bir miktar alıp tüm yüzüme fondöten fırçası veya hafif nemli bir makyaj süngeri ile nazikçe dağıtıyorum. Boylelikle bazen tek kat bile sürmek yeterli olurken, bazen de özel akşamlarda çift kat sürmeyi tercih ediyorum ki daha fazla kapatıcılığı olsun. Bana alerji veya sivilcelenme yapmadı zaten hassas ciltlere için üretilen bu fondötenden gayet memnun kaldım ve başarılı buluyorum.
 Bu ürün normalde 60-70 tl civarında fakat indirimlerde 55-60 tl en fazla bulabilirsiniz...
  







 Ve gelelim bir diğer daha nadir de olsa kullandığım ürüne Avene Hydrance Optimale Legere adında renkli nemlendirici krem diye geçiyor. Ürün hakkında incelemelerde bulunmadan önce biraz kendisinden bahsetmek istiyorum:
  •  İlk başta bu ürün fondoten değil renkli hafif bir nemlendirici kremdir ve içinde bulunan pembe ve bakır renkli sedefli ajanlar sayesşnde cilt tonunu düzenleyici etkisi bulunuyor.
  •  Avene`nin termal suyundan içeriyor ve SPF 30 güneş koruması var.
  • Farklı cilt tipleri için 2 ayrı ürün var biri Riche - kuru ve çok kuru ciltler için olan, diğeri de Legere normal ve benim gibi karma ciltler için uygun olan.
  • Yapısı çok hafif.
  • Kapatıcılığı var ile yok arası - çok lekeli ciltler için uygun olmayabilir. Sadece lekesiz ve pürüzsüz ciltelerde daha iyi  sonuç verebilir diye düşünüyorum.
  • Kremsi yapısı ve müthiş bir kokusu mevcut.
  • Kullanmadan önce altına krem vs sürmek gerekmiyor zaten nemlendirmesi gayet başarılı.
  • Ciltte ışıl ışıl bir etki bırakıyor.
 Benim kullandığım Legere bildiğim kadarıyla tek renk mevcut Bonne Mine - Healthy Glow diye geçen tüm cilt renklerine uyum sağlıyor. Normalde fiyatı biraz pahalı 80-85 tl civari fakat indirimlerde 50-60 tl` ye düşebiliyor.. 

 Ve genelleyecek olursak ben daha çok La Roche markasının fondöteninden memnunum ve onu bir tık daha başarılı buluyorum özellikle kapatıcılık açısından.. Eğer sizde bu iki üründen birini veya her ikisini de almak ve denemek isterseniz eczanelerde satılıyor ve bağzı yasal ve güvenilir dermokozmetik sayfalarında da bulabilirsiniz ama çok dikkat etmeniz gerekiyor orda fiyatlar biraz daha düşük ve bağzen ürünler çakma olabiliyor.. Bence en iyisi deiğim gibi güvenilir bir eczaneden almak olacaktır..   

 Yeni yazımı okuduysanız lütfen yorumlarınızı veya bu ürünlerden birini deneyip kullandıysanız lütfen aşağıya yorum bırakmayı unutmayın... 
Sevgiler.. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çok yıpranmış ve kuru saçlar için ideal bir - ürün Isana Hair Professional Oil Care Saç Kremi

YVES ROCHER Sebo Vegetal Yağ Fazlasını Anında Emen Matlaştırıcı Maske

Saç dökülmesine karşı kullandığım yeni 2 ürün REVOX şampuan ve Urban Care Biotin Saç Toniği