Merhaba arkadaşlar yeni bir gün, yeni bir yazı.. :))

 


 Bugunkü yazıma yazdan beri severek kullandığım ve çok beğenip memnun kaldığım bir ürüne yer vermek istedim - Yves Rocher markasının Glitter oje diye adlandırılan "tırnak simi". Ben bu ürünü epey bir süredir trend olan renkli, parlak veya daha küçük simli, ışıltılı ojelerle kullanıyorum - mesela altın veya gümüş rengi ojelerle.. İlk önce parlak oje 1-2 kat sürdükten sonra kurumasını bekleyip, üzerine şeffaf cila sürüp tekrar bekletiyorum biraz ve tamamen kurumadan cilanın üzerine bu simlerden yerleştiriyorum bazen parmağımın ucuyla, bazen de fırça yardımı ile.. Sonrasında ise iyice kurumasını bekliyorum ve kalan tırnak dışına dökülen vs. simleri ister fırça yardımı ile, isterseniz asetonlu peçete ile silebilirsiniz.. 



Kullandıgım ürünler ise bu şekilde: 



Yves Rocher simli oje fiyatı ben yaklaşık 22-23 tl falan almıştım mağazadan ama sanırım internet sayfasında cok çok daha ucuz 11-12 tl gibi bir fiyata satılıyor, hatta size linkini aşağıya koyayım isteyen ve beğenenler varsa burdan sipariş verebilirsiniz: 
👇👇👇👇


 


  •  http://www.yvesrocher.com.tr/control/makyaj/tirnak-bakim-urunleri/ojeler/tirnak-simi/




Yazımı okuyanlar ve bu ürünleri kullanıpta, beğenen varsa lütfen aşağıya yorum bırakabilir veya benimle deneyimlerinizi, görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.. 
Sevgiler :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çok yıpranmış ve kuru saçlar için ideal bir - ürün Isana Hair Professional Oil Care Saç Kremi

YVES ROCHER Sebo Vegetal Yağ Fazlasını Anında Emen Matlaştırıcı Maske

Saç dökülmesine karşı kullandığım yeni 2 ürün REVOX şampuan ve Urban Care Biotin Saç Toniği