Merhabalar.. ben bugun yine buralardayım.. :))) 💙💙💙



Bugünkü yazıma yaklaşık 2 yıldır kullandığım bir markadan bahsedicem saç bakımında ve yıkamada ben gayet başarılı buldum bu markayı adı ise NASHİ Argan. 




 Bu markayla tanışmama kuaförüm vesile olmuştu. Saç dökülmesinde etkili olanından bana tavsiye etmişti ve bende tabi ki hayır diyemedim ve satın aldım. İnternette bir sürü yerde var fakat çok dikkatli olmak gerekiyor bir sürü çakması ve ucuz fiyatlarda satılan bire bir aynısı diyebileceğimiz ürünler mevcut. Ben kuaförümden satın aldım o zaten her ay düzenli getirtiyor bu markanın ürünlerini fakat internette de kendi orjinal sitesinden satın alabilirsiniz eğer denemek isterseniz. Yalnıız fiyatları birazcık da olsa pahalı gelebilir ama bence değer.. 
Peki neden NASHİ Argan? Çünkü hem doğal hemde vaad ettikleri kısa sürede görülüyor, hemde argan yağı içeriyor olması beni cezbeden özellikleri oldu.
Eveeet, gelelim benim kullandığım ürünlere.. İlk başta saçımı duşta NASHİ Argan şampuanı ile yıkıyorum ve daha sonra saçlarım hala ıslakken saç bakım yağından elime birkaç damla akıtıp saç diplerime masaj yaparak uyguluyorum birkaç dakika. 
Sonrasında da gece yatmadan önce aşağıda gordüğünüz üzere pompalı şişede olan saç spreyini püskürtüyorum yine saç diplerime gelecek şekilde ve yine masaj yaparak işlemi sonlandırıyorum.
Bu bahsettiğim 7 günlük küçük sprey gayet başarılı saç dökülmesini 7 günde nerdeyse tamamını azaltmayı vaad ediyor ama tabi düzenli kullanmak gerekiyor..
Bu arada eger online satın almak isteyen arkadaşlar olursa buradan bakabilir ve uygun ürünü seçip alabilirsiniz 👇👇👇http://www.dndcosmetics.com/nashi-bakim-urunleri.html



 Benim deneyimlerim bu şekildeydi arkadaşlar.. Eğer yazımı okuyupta bu ürünleri deneyen, kullanan varsa yorum bırakırsa çok sevinirim.. Başka bir yazıda görüşmek üzere... Hoşçakalın.. Sevgiyle kalın... ;))


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çok yıpranmış ve kuru saçlar için ideal bir - ürün Isana Hair Professional Oil Care Saç Kremi

YVES ROCHER Sebo Vegetal Yağ Fazlasını Anında Emen Matlaştırıcı Maske

Saç dökülmesine karşı kullandığım yeni 2 ürün REVOX şampuan ve Urban Care Biotin Saç Toniği