Saç dökülmesine karşı kullandığım yeni 2 ürün REVOX şampuan ve Urban Care Biotin Saç Toniği

Merhaba kızlaar...💓💓

 

 

Uzun bir aradan sonra tekrar buralardayım.. 

Bugün malum Sevgililer günü bende hemen biraz bakım yaptıktan sonra hazırlanma kısmına geçicem ama tabi ki yazıyı bugune paylaşmak kaldığı için birkaç küçük ekleme yaptıktan sonra sizlere sunacağım.. ☺

 Başta Rossman marketlerde bulunan aldığım 2 ürünü sizinle paylaşmak istiyorum. Rossman marketlerine ilk defa gittim ve alışveriş yaptım, ama okadar çok beğendim ki anlatamam.. Ben Avrupa`da yaşarken orda da DM (Drogerie Markt) adında kozmetik alışverişi yapabileceğimiz mağazalar var ve ben tabi ki hep ordan kaliteli alman veya dünyaca meşhur diğer markaları alıp kullanıyordum..✌

Neyse gelelim saç bakımım için aldıklarıma.. İlk önce REVOX adlı şampuanla başlayacağım.. Daha yeni kullanmaya başladım ama kokusu okadar çok hoşuma gidiyor ki, eğer iyi gelirse mutlaka tekrar alıp, kullanacağım ürünler arasında olacak.


 Bu şampuanı almamın sebebi saç dökülmesine karşı olması, saçı güçlendirmesi ve sanırım İsveç`te üretiliyor olması beni cezbedenler arasında. Ayrıca at kuyruğu şampuanı diye adlandırılan bu ürün saçlardaki yağı, kepeği de yok etmek ve temizlemek gibi bir vaadte bulunuyor. İşte detaylı anlatımı olan fotoğrafı da sizinle paylaşıyorum.. 

 

 Şimdilik bu ürün hakkında olumlu düşünceler içerisindeyim kızlar, işe yarar gibime geliyor çünkü normalde biraz pahalı 40 lira civarı bişey ben Rossman indiriminden aldığım için bana yaklaşık 20 liraya falan geldi. Bence kaçırmayınm derim, çünkü bitkisel olması ve içinde paraben olmaması da ayrı bir güzellik katıyor.. :))

 

Gelelim ikinci ürüne.. URBAN Care Natural Biotin ismindeki saç bakım toniği. Normalde fiyatı yine 40-50 tl civarıyken ben yine Rossman`dan 25 tl`ye falan almış oldum. Bu ürün her saç tipine uygun, dökülme karşıtı, saçı güçlendirici etkisi var ve durulanmaz. 

 

Kullanım şekli de sadece nemli veya ıslak saça özellikle saç diplerine sıkıp, nazikçe masaj yaparak kurumasını beklemeniz yeterli.  Bu ürünü çok merak ediyorum düzenli bir şekilde kullanıcam yoksa etkisi olmaz. Her gün veya gün aşırı kullanılması gerekliymiş. Şimdi aşağıda paylaşacağım fotoğrafta daha detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.


 

Şimdilik hoşçakalın kızlar.. Farklı bir yazıyla tekrar görüşmek üzere... Herkesin Sevgililer günü kutlu olsun, iyi eğlenceler.. 💖💖

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çok yıpranmış ve kuru saçlar için ideal bir - ürün Isana Hair Professional Oil Care Saç Kremi

YVES ROCHER Sebo Vegetal Yağ Fazlasını Anında Emen Matlaştırıcı Maske