Kullandığım kaş için 1-2 makyaj ürünü ve 💅👯

Arifoğlu kaş/kirpik bakım yağları

 


Merhabalar 1 haftalık aradan sonra tekrar bir yazı ile buradayım. Bugün size uzun zamandır kullandığım Arifoğlu markasının kaş ve kirpik uzatıcı bakım yağlarından bahsetmek istiyorum.





 Yaklaşık 8-9 aydır ara ara kullanmaktayım fakat gerçek etkisi her gün en az 1  maksimum 2 ayda çıkıyor ve gerçekten hem kaşlarda, hemde kirpiklerde etkisi gorünüyor. Dediğim gibi her gun sabah veya akşam ister 1 defa, isterseniz günde 2 defa kullanmak şartı ile devamlılık gösterip ısrarla sürerseniz gerçekten 1 aydan da daha kısa bir sürede kaşlarınızın biraz daha gürleştiğini ve kirpiklerinizin daha uzun ve dolgun olduğunu farkedeceksiniz eminim. Ben birkaç hafta düzenli lkullandım, fakat sonrasında ya tembellikten ya da başka sebeplerden dolayı ya kullanamadım ya da kullanmak istemedim. 

Uygulamaya gelecek olursak eğer: öncellikle temizlenmiş ve makyajdan arındırılmış kaş ve kirpiklerinize fırçaları yardımıyla sürüp kurumalarını beklemelisiniz. Birkaç saat sonra ister yıkarsınız, isterseniz de ıslak mendille silip makyajınızı yapabilirsiniz. 


Geçelim kaş makyajımda kullandığım ürünlere.. İlk önce kaşlarımı taramakla başlıyorum uygun bir kaş tarama fırçası ile, daha sonra ise kaşlarımın boşluk olan kısımları varsa kaş kalemi ile dolduruyorum benim kullandığım 2 marka var: Flormar`ın benim kaşlarıma uygun olan koyu kahve tonunda kaş kalemi numarası 405 ve Essence markasının yine koyu kahve tonlarındaki kalemi numarası 02 Brown.
 Daha sonra ise kaşları sabitlemek için kullandığım Oriflame  markasından Giordani Gold serisinden olan kahverengi kaş maskarasını tercih ediyorum ama genelde Wet n Wild markasının Megaclear adlı kaş sabitleyici şeffaf maskara/jel tarzı olan ürünü de kullanmayı seviyorum.









 Arkadaşlar yazıyı okursanız soru veya önerileriniz varsa mutlaka beklerim aşağıya yorum olarak bırakabilirsiniz... Herkese mutlu günler dilerim... 💕💕💕

Yorumlar

  1. Hepsi güzel ürünler :) bloğunu yeni keşfettim ve takibe aldım bana da bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çok yıpranmış ve kuru saçlar için ideal bir - ürün Isana Hair Professional Oil Care Saç Kremi

YVES ROCHER Sebo Vegetal Yağ Fazlasını Anında Emen Matlaştırıcı Maske

Saç dökülmesine karşı kullandığım yeni 2 ürün REVOX şampuan ve Urban Care Biotin Saç Toniği